Hra je pro člověka přirozenou činností již od narození. V dětství je nejdůležitější aktivitou, skrze kterou dítě poznává svět, naplňuje potřeby a zájmy a na základě které se přirozeně vyvíjí. Hrou získá spoustu nových dovedností a kompetencí. Proč tedy nevyužít potenciálu hry i při vzdělávání dospělých?

Přinášíme červnový přehled aktivit projektu DigiKatalog.
DigComp je univerzální vzdělávací rámec; jde o projekt, který v kontextu celoživotního vzdělávání určil pět hlavních oblastí, klíčových pro rozvoj digitální gramotnosti populace. …

Přinášíme červnový přehled aktivit projektu DigiStrategie 2020.

Už jste četli o digitalizaci, digitálním pracovním místě či digitálním vyloučení? Digitalizace probíhá napříč celou společností a všemi oblastmi. Čteme elektronické knihy, máme digitální vysílání, vzájemně komunikujeme čím dál více pomocí online…

Nástupem technologií se učitelům otevírají nové možnosti vyučování. Pedagogové mohou vytvářet zajímavý vzdělávací obsah a motivovat žáky a studenty k interakci. Zařazení technologií do výuky dělá učení zábavnějším a zajímavějším. Jaké jsou tedy…

Vzdělávání nás provází v každém věku. Probíhá v dětství, v dospělosti i ve stáří. Stejně tak digitální technologie mají na nás vliv, ať jsme malí či velcí. A proto vzdělávání a digitální gramotnost spolu velmi úzce souvisí. 

Práce s počítačem, sdílení ve virtuálním online prostředí či orientace na internetu. Dovednost komunikovat v online prostředí, ale také bezpečně užívat digitální technologie. To jsou jen střípky z oblasti digitální gramotnosti, která je v osobním…

Zajímá vás, jak se chovají čeští uživatelé na internetu? Co nejčastěji nakupují, či jak využívají cloudové služby ve srovnání s EU? Prohlédněte si naši zajímavou infografiku.